torsdag 12 april 2012

Jo men så är det...

Jag känner mig väldigt duktig. Har tränat på gymmet tre dagar den här veckan. Det blir nog lite träning imorgon också.

Första dagen tränar vi armar, bröst, mage. andra dagen tränar vi ben, rumpa, mage. Tredje dagen tränar vi rygg, mage. Den fjärde dagen kondition. Den där fjärde dagen har inte blivit av ännu. Det är ganska tufft att träna kondition direkt efter jobbet då kroppen oftast är trött.


BEACH 2012 NU JÄVLAR!!!!



v. 25 drar jag och Mika till Trapani som ligger på Sicilien. Vi bokade flygbiljetter i måndags. Nu ska vi bara välja ett bra hotell. Så det blir resa till Italien två gånger i år för min del :)



2 kommentarer:

Kerstin sa...

Vad duktig du är med träningen!

Snart kommer jag och tränar med er =)

Härligt med Italien *avis*

Ni hade en sen dag idag, va? Fick posten 16.30!!

Ha det bra, fredag imorgon!!

happycat sa...

Ja visst är vi duktiga. Hoppa vi kan träna samtidigt. Vi går direkt efter jobbet.

Ja det var jättemkt post den här veckan och vi var underbemannade. Vi parerar skitbra iaf :)